چگونه برند خود را در گوگل ثبت کنیم

چگونه برند خود را در گوگل ثبت کنیم: در دنیایی امروز راز موفقیت هر کسب و کاری پیشی گرفتن از رقبا و استفاده از روش‌های جدید است. در عصر امروز که استفاده از اینترنت بخشی از زندگی روزمره بیشتر افراد شده است. باید از فرصت‌های جدیدی که به وجود آمده است به نفع برند یا شرکت خود سود ببرید. اگر به دنبال برند سازی یا تبلیغ برند خود هستی یکی از بهترین و سریع ترین راه‌ها استفاده از گوگل است.

افراد زیادی که به دنبال خرید یا پیدا کردن برند معتبر هستند به گوگل مراجعه می‌کنند. اگر نام، مشخصات و محل شرکت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد امکان دیده شدن و معروف شدن برند شما بسیار بیشتر خواهد شد. از این طریق شما می‌توانید مشتریان بیشتری نسبت به رقیبان خود جذب کنید. در ادامه شما را با روش‌های ثبت برند در گوگل آشنا خواهیم کرد.

ثبت هوران

ثبت برند در گوگل چه مزیت‌های دارد؟

اگر می‌خواهید یک برند معروف و معتبر داشته باشید باید از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده کنید. اگر دقت کنید همه برند‌های موفق، برند‌های معروف و دیده شده ای هستند. هر کجا که می‌روید ردی از یک برند معروف در آن جا دیده می‌شود.

در عصر امروز که سایت‌ها و گوگل بیشترین بازدید را در سطح اینترنت جهانی دارند. این فرصت را به شما می‌دهند که با هزینه بسیار کمتری برند خود را تبلیغ کنید. ثبت برند در گوگل مزیت‌های بسیار خوبی برای شما به همراه دارد که از این مزیت‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • در دیدگاه مشتریان خود جایگاه ویژه ای پیدا می‌کنید
  • احتمال دیده شدن و معرفی برند شما در صفحات اول گوگل بسیار زیاد خواهد بود.
  • هزینه مربوط به تبلیغات برندتان کمتر خواهد بود.
  • گوگل به عنوان یک پلتفرم جدید شناخته شده است به همین دلیل استفاده از آن می‎تواند موفقیت شما را چند برابر کند.
  • زمانی که افراد به دنبال برند‌های معروف در گوگل هستند می‌توانند نام برند شما را نیز در دسته برند‌های معروف مشاهده کنند.

 ثبت برند در گوگل چه اطلاعاتی از برند شما را معرفی می کند؟

اطلاعاتی که با ثبت برند در گوگل در مورد برند شما تبلیغ می‌شود عبارتند از:

  • عکس لوگو یا نشان تجاری برند یا شرکت شما( اگر برند یا شرکت شما ثبت شده باشد باید حتما یک نشان تجاری منحصر بفرد داشته باشد)
  • توضیحات کاملی در مورد برند و شرکت شما
  • راه های ارتباطی با شما مانند شماره تلفن، آدرس، ایمیل، آدرس شبکه های مجازی یا سایت شخصی
  • برنامه کاری شما مانند ساعت یا روزهای که شما می‌توانید خدمات ارائه دهید
  • موقعیت مکانی شرکت یا محل کار شما
  • محصولات یا خدماتی که شما به مشتریان خود ارائه می‌کنید

ثبت برند در گوگل چه اطلاعاتی از برند شما را معرفی می کند؟

مطلب پیشنهادی: مراحل افزایش یا کاهش سرمایه شرکت ها

در گوگل می توانیم کدام برند ها را ثبت کرد؟

یکی از سوالات پر تکرار در مورد ثبت برند در گوگل این است. که کدام برند ها را می توانیم در گوگل ثبت کنیم؟ 

خوشبختانه گوگل هیچ گونه محدودیتی برای کسب و کارها در نظر نگرفته است.  شما می‌توانید هر کسب و کاری که داشته باشید را به کمک گوگل توسعه دهید. در واقع زمینه رقابت در گوگل برای همه افراد آزاد است. اگر شما یک پزشک، روانشناس، مهندس، هنرمند، فروشنده، خواننده، پرستار، صاحب کلینیک، مغازه دار و… هستید.

می‌توانید از طریق گوگل برای خود یک برند ثبت کنید و با این کار از رقبای خود جلو بزنید. افرادی که موفق به ثبت برند شخصی خود در گوگل شوند می‌توانند علاوه بر دیده شدن و جذب مشتری و مخاطب اعتبار بین المللی نیز پیدا کنند. افراد زیادی با صرف هزینه‌های تبلیغاتی زیاد سعی می‌کنند که دیده شوند. اما در حال حاظر هیچ کدام از پلتفرم‌ها به اندازه گوگل نمی‌تواند در موفقیت برند شما تاثیر گذار باشد. برای تشکیل صورتجلسه شرکت خود می توانید به مجموعه ثبت هوران مراجعه کنید.

برای ثبت برند در گوگل به چه چیز های نیاز است؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید برند یا کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید. باید اطلاعات و مدارک مورد نیاز  را فراهم کنید. این اطلاعات برای موفقیت و کسب و کار شما ضروری هستند. به همین دلیل سعی کنید حتما همه اطلاعات را به صورت کامل جمع آوری کنید.

برای ثبت برند در گوگل به چه چیز های نیاز است؟

  • اگر صاحب یک کسب و کار آزاد هستید، حتما یک نشان تجاری منحصر بفرد برای خود طراحی کنید. این نشان در برند سازی بسیار مهم است. داشتن یک آرم یا نشان تجاری می‌تواند باعث ماندگاری نام برند یا کسب و کار شما در ذهن بیننده شود.
  • اطلاعات دقیقی از کسب و کار یا برند خودتان ارائه دهید. این اطلاعات برای معرفی برند یا کسب و کار شما به افراد بسیار ضروری هستند.
  • برای افزایش اعتبار شرکت یا برند خود می‌توانید از دستاورد های بزرگ شرکت استفاده کنید. برای اینکار می‌توانید مدارک و اسناد موجود را ارائه دهید.
  • اگر برند یا شرکت شما در یک مکان فیزیکی مشخص قرار دارد حتما باید موقعیت مکانی شرکت خود را در گوگل وارد کنید

بیشتر بخوانید: انتخاب نام برای ثبت برند

چگونه می توانیم برند خود را در گوگل ثبت کنیم؟

بعد از جمع آوری اطلاعات مهم و ضروری برای ثبت برند در گوگل باید به دنبال پیدا کردن سایتی معتبر در این زمینه باشید. سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که کارهای مربوط به ثبت برند در گوگل را انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که نباید به هر سایتی اعتماد کرد. اگر می‌خواهید برند خود را ثبت کنید.

حتما به دنبال سایت‌های معتبر باشید که در این زمینه فعالیت می‌کنند و تا کنون تعداد زیادی برند ثبت کرده اند. عده ای از افراد سود جو تنها به دنبال کلاه برداری هستند. این افراد معمولا با پیشنهاد هزینه‌های پایین مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت برند بدون جواز کسب

این افراد تنها به دنبال سو استفاده هستند و نمی‌توانند برند شما را ثبت کنند. پس برای ثبت برند خود دقت کنید که در دام این افراد نیافتید و پول خود را از دست ندهید.

چگونه می توانیم برند خود را در گوگل ثبت کنیم؟

قیمت ثبت برند در گوگل چقدر است؟

ثبت برند در گوگل به خدمات و کارهای بستیگی دارد که شرکت مورد نظر برای شما انجام می دهند. هزینه ثبت برند در گوگل کاملا متغییر است و هر شرکت یا سایتی که خدمات مربوط به ثبت برند را انجام می‎دهند هزینه متفاوتی را دریافت می‎کنند.

برخی از سایت ها یا شرکت ها خدماتی مانند طراحی لوگو یا نشان تجاری را نیز برای شما انجام می‎دهند. به همین دلیل هزینه بیشتری برای این خدمات دریافت می‎کنند.

به مطالعه خود ادامه دهید: ثبت برند چقدر هزینه دارد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *