مهم ترین عوامل جهت ثبت برند

آیا به دنبال یک شرکت برای انجام خدمات ثبت برند خود هستید تا مهم ترین عوامل جهت ثبت برند را به درستی طی کرده و نتیجه درستی در اختیار شما قرار دهد؟ ما به شما شرکت هوران را برای ثبت برند با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن پیشنهاد میکنیم. ثبت هوران ارائه دهنده خدمات مختلف قبیل ثبت شرکت، مالکیت فکری، ثبت برند، ثبت لوگو، طرح صنعتی، تغییرات شرکت ارائه مجوز و خدمات مالیاتی به شما می باشد.

ثبت هوران

مهم ترین عوامل جهت ثبت برند

از مهم ترین عوامل جهت ثبت برند می توانید به ثبت علامت تجاری، استعلام برند، تمدید علامت تجاری، دریافت مجوز برای شرکت و…. اشاره داشته باشیم. در این قسمت توضیحات مختصری برای شما ارائه شده است.

ثبت علامت تجاری

مهم ترین عامل ثبت برند را می توانیم ثبت علامت تجاری معرفی کنیم. اگر شما نیز مانند کسب و کار های دیگر در قالب یک شرکت فعالیت خود را ارائه می کنید باید در صنف شغلی عضو شوید به همین دلیل دلیل برای تفاوت در عضویت و شناسایی نیاز به یک علامت تجاری خواهید داشت. این علامت تجاری نمایان گر شغل شما در صنف شغل های همسان و شبکه های اجتماعی مانند گوگل، اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک و… می باشد.

بسیاری از افراد برای ثبت برند ، ثبت علامت تجاری را الزامی نمی دانند به همین دلیل با چالش ها و مشکلات بسیار زیادی مواجه می شوند و در ادامه کار محصولات آنها ممکن است مورد کپی قرار گیرد و با نام تجاری دیگری به ثبت برسد.

به همین دلیل ثبت برند و ثبت علامت تجاری مشخص شرکت شما می تواند اعتبار خاصی برای شرکت ایجاد کند تا به راحتی محصولات تولیدی خود را به مشتری ها معرفی کنید. در صورتی که در ثبت علامت تجاری تجربه یا آگاهی کافی ندارید شرکت هوران می تواند بهترین گزینه برای رفع نیازهای شما باشد.

ثبت علامت تجاری

چگونه ثبت علامت تجاری را انجام دهیم

برای ثبت علامت تجاری به صورت حرفه ای شما در ابتدا باید فعالیت خود را دسته بندی کنید و یک موضوع مشخص برای فعالیت خود انتخاب کنید. تا صنف فعالیتی شما به صورت دقیق مشخص شود. برای مثال اگر شرکت تولید لباس دارید باید به صورت جلسه شرکت دقیق مشخص کنید. در زمینه تولید لباس زنانه فعالیت دارید و سپس نام برند خود را به صورت لاتین طراحی کنید. تا پس از ثبت برند بتوانید از آن برای دریافت کارت اعتباری نیز استفاده کنید.

قابل ذکر است که ثبت برند شما حدود 10 سال اعتبار دارد و پس از 10 سال باید به تمدید ثبت برند بپردازید که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد. همچنین در زمان ثبت علامت تجاری شما باید به شرایط ثبت دقت داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید. از این شرایط می توانیم به نبود هیچ گونه برند با نام انتخابی شما در صنف مشخص شده، اشاره داشته باشیم. برای مثال اگر شما در زمینه تولید لباس زنانه فعالیت دارید و نام ملکه را برای تولید و برند خود انتخاب کرده اید.

به هیچ عنوان نباید تجارت دیگری با این نام وجود داشته باشد، در صورتی که نمی توانید به استعلام نام تجاری بپردازید. شرکت هوران این فعالیت را برای شما انجام خواهد داد و ارائه دهنده بهترین نام ها برای ثبت علامت تجاری می باشد. برای راهنمای تنظیم صورتجلسه از ما کمک بگیرید.

تمدید ثبت برند

تمدید ثبت برند

در صورتی که شما ثبت برند خود انجام داده اید و قصد تمدید ثبت برند خود را دارید می توانید از خدمات شرکت هوران بهره مند شوید. شرکت هوران در کوتاه ترین زمان ممکن به تمدید ثبت برند را برای شما انجام خواهد داد. همانطور که می دانید برند تجاری شما پس از 10 سال اعتبار توسط کاربران و مخاطب های بسیار زیادی شناخته می شود. شما نمی توانید به ثبت برند جدید بپردازید به همین دلیل تمدید ثبت برند بهترین راه ممکن می باشد.

مطلب پیشنهادی: زمان لازم برای ثبت برند چقدر است

اما نکته اصلی مدت زمان مورد نیاز برای تمدید ثبت برند می باشد، شما قبل از اتمام اعتبار برند باید به تمدید برند بپردازید زیرا ممکن است. در زمانی که شما تمدید برند خود را انجام نداده اید، فرد دیگری نام برند شما را ثبت کند و دیگر قادر به فعالیت با نام برند خود نباشید.

تمدید ثبت علامت تجاری یک فرایند بسیار دقیق و پیچیده می باشد که در کمترین زمان ممکن باید انجام شود. شما در نوشتن قرارداد جدید باید به طبقات نام تجاری، جریمه های پرداختی و… به صورت کامل دقت داشته باشید. به همین دلیل ما شرکت هوران را برای تنظیم قرارداد تمدید ثبت برند به شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: چطور برندم را ثبت کنم

دقت داشته باشید، در صورتی که شما پس از پایان اعتبار ثبت برند خود اقدام به تمدید ثبت برند کنید. باید جریمه نقدی پرداخت کنید و همچنین به هر میزان که دیرکرد ثبت برند داشته باشید نمی توانید به فعالیت بپردازید. برای مثال اگر 3 ماه از پایان اعتبار ثبت برند شما گذشته باشد و شما در این 3 ماه فعالیت خود را ادامه داده باشید. علاوه بر جریمه نقدی پس از تمدید برند شما تا 3 ماه اجازه فعالیت و تولید محصول نخواهید داشت.

ثبت برند

شرکت هوران

شرکت ثبت هوران یکی از بزرگترین شرکت های ثبت برند و تمدید برند در کشور ایران می باشد. که از یک تیم بسیار قوی شامل متخصص ها و وکیل های قوی تشکیل شده است. این تیم نسبت به فعالیت های ثبت برند و تمدید برند آگاهی کامل را دارند و می توانند. در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت و تمدید بپردازند، در صورتی که شما برای ثبت و تمدید برند خود با شرکت هوران همکاری داشته باشید.

می توانید در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با کمترین هزینه های ممکن نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنید. قابل ذکر است که شرکت هوران از پرداخت هزینه اضافی برای ثبت برند و تمدید برند پرهیز می کند و همچنین نیاز به تحقیق برای انجام کارهای شما نخواهد داشت. برای آگاهی از اشتباهات رایج در فرآیند ثبت برند از شماورین ما کمک بگیرید.

همچنین برای افرادی که به دنبال انتخاب یک برند مناسب و مطابق با شرایط ثبت برند هستند. شرکت هوران می تواند بهترین برند های ثبت نشده را به شما معرفی کند تا شما از بین آنها انتخاب کنید. همچنین شرکت هوران دارای یک تیم گرافیست بسیار ماهر می باشد که می توانید از آنها در طراحی برند و یک لوگو مناسب برای کار خود استفاده کنید.

به مطالعه ادامه دهید: اهمیت تنظیم جلسات با صورتجلسه شرکت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *