بهترین موسسه ثبتی کدام است

بهترین موسسه ثبتی کدام است؟ یکی از اساسی‌ترین گام‌ها برای راه اندازی یک کسب و کار موفق با ارائه خدمات و محصولات مشخص در چهار چوب قانون ثبت برند می‌باشد. تولید کنندگان و شرکت‌هایی که قصد ارائه خدمات و محصولات را دارند برای آن که بتوانند منافع مادی و معنوی خود را حفظ کنند باید به سراغ ثبت برند در مؤسسه‌های ثبتی بروند.

با توجه به رشد ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت امروزه باعث شده است که شرکت‌های ثبتی نیز افزایش داشته باشند. مؤسسه ثبت هوران با دارا بودن سابقه طولانی و مفید در این حوزه می‌تواند مراحل و روند ثبت برند را برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

با توجه به صحبت‌های مؤسسه ثبت هوران یک برند برای معروف شدن نیازمند به جذابیت، الهام بخش بودن، تک بودن، تناسب، جایگاه و خواهد بود که کارشناسان ما در انتخاب بهترین نام برای برند خود شما را همراهی خواهند کرد.

ثبت هوران

وظیفه بهترین مؤسسه ثبتی

برخی از وظیفه‌های بهترین مؤسسه ثبتی:

 بهترین مؤسسه به این صورت است که ابتدا با حضور شما در آن مؤسسه و یا تماس آنلاین با مؤسسه در هرجای ایران، برای شما مشاوره رایگان را ارائه دهد و بعد از کسب رضایت از شما قرارداد بین طرفین بسته شود. بعد از بستن قرارداد با مؤسسه دیگر نیازی به پیگیری و حضور شما نخواهد بود و کارها به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

پس از عقد قرارداد با مؤسسه و ارائه مدارک موردنیاز، مؤسسه با بررسی آن‌ها در صورت وجود کاستی به شما باید اطلاع دهد

بعد از کامل کردن مدارک موردنیاز مؤسسه ثبتی شروع به پیگیری کار شما به‌عنوان وکیل و نماینده شما خواهد کرد. مؤسسه با ارسال مدارک تمامی مراحل ثبت برند را انجام خواهد داد.

 بعد از دریافت پاسخ از سازمان ثبت مؤسسه موظف است اقدامات و مدارک تکمیلی برای دریافت روزنامه رسمی شرکت را تنظیم و برای سازمان ارسال نماید.

 بعد از پایان یافتن مراحل بالا شما باید مجدداً در مؤسسه ثبت برند حضور پیدا کرده و یا با آن‌ها تماس بگیرید، بعد از آن نوبت به پرداخت هزینه نهایی و اتمام قرارداد می‌باشد.

بهترین موسسه ثبتی کدام است و معیارهای انتخاب بهترین موسسه ثبت برند

برخی از اصلی‌ترین معیارهایی که شما برای انتخاب مؤسسه ثبت برند باید به آن دقت داشته باشید به شرح زیر می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که مؤسسه ثبت هوران دارای تمامی معیارها و ویژگی‌های بهترین مؤسسه است.

قابلیت اعتماد و شفاف بودن مراحل کار

 نظم و وقت شناسی مؤسسه

هزینه‌های مقرون به صرفه و قابل قبول

نظرات کاربران در فضای مجازی

تخصص تیم مشاوره در مؤسسه

مراحل ثبت برند توسط مؤسسه ثبت هوران

مراحل ثبت برند با استفاده از مؤسسه ثبت هوران دارای 10 مرحله می‌باشد که کارشناسان ما در تمامی این مراحل شما را همراهی خواهند کرد:

انتخاب نام برند

استعلام نام قبل از ثبت

آماده کردن مدارک مورد نیاز

ثبت اظهارنامه در سایت اداره مالکیت

پرداخت هزینه اظهارنامه در سایت

چاپ آگهی تقاضای ثبت در روزنامه رسمی

 مراجعه حضوری به اداره مالکیت

پرداخت حق‌الثبت برند

پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم

مراحل ثبت برند توسط مؤسسه ثبت هوران

تصدیق برند توسط مؤسسه ثبت هوران

ثبت برند توسط افراد و بدون کمک گرفتن از شرکت‌های ثبت برند نیازمند به مراجعات مکرر، تجربه و صرف وقت زیاد می‌باشد. امروزه افراد زیادی هستند. تا برای سریع‌تر شدن روند خود کار را به دست مؤسسه‌های ثبتی می‌دهند. تا مؤسسه به عنوان وکیل آن‌ها ثبت برند را انجام دهند. مدارکی که بعد از ثبت برند توسط مؤسسه ثبت هوران به متقاضی تحویل داده خواهد شد شامل موارد زیر می‌باشد:

اظهارنامه تأیید شده برند

ابلاغیه تأیید برند

روزنامه رسمی نوبت اول ۳ نسخه یکسان

روزنامه رسمی نوبت دوم ۳ نسخه یکسان

تصدیق برند ۱۰ساله

مزایای ثبت برند توسط مؤسسه ثبت هوران

بهترین موسسه ثبتی کدام است و با ثبت برند توسط تیم خبره هوران مزیت‌های زیر برای شما فراهم می‌شود:

قانونی شدن

یکی از اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین ویژگی ثبت برند می‌توان به شناسایی شدن برند در برابر قانون جمهوری اسلامی اشاره کرد. در صورتی که برای برند مشکلی مانند کپی کردن به وجود آمد از فر متقلب شکایت کنید و با خیال راحت تجارت امنی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت برای ثبت برند

بازاریابی

یکی از اصلی‌ترین ارکان هر نوع تجارتی بازاریابی می‌باشد، به این نکته توجه داشته باشید که شما بدون دریافت برند قانونی و اختصاصی خود نمی‌توانید به شهرت و محبوبیت برسید.

نمایندگی

با ثبت برند به صورت قانونی در بهترین مؤسسه ثبتی می‌توانید اجازه استفاده از برند برای اشخاص ثالث را نیز فراهم کنید. این امر باعث می‌شود که حق امتیاز برند ثبتی شما به دیگران نیز واگذار شود.

ایجاد دارایی

برند ثبت شده برای اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان یک دارایی ارزشمند شناسایی می‌شود که در آینده می‌توانند برند را به فروش برسانند و به شخص دیگری واگذار کنند.

وام و سرمایه

برند ثبت شده دارای اعتبار بالایی در برابر بانک‌ها، دولت و سرمایه گذاران خواهد داشت؛ این امر باعث شده است که دریافت وام و یافتن سرمایه گذاران برای اشخاص حقیقی و حقوقی در این راه راحت‌تر باشد.

شما می توانید برای تشکیل صورتجلسه شرکت خود با مشاورین ثبت هوران تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

مزایای ثبت برند توسط مؤسسه ثبت هوران

شرایط ثبت برند توسط مؤسسه ثبت هوران

برندهایی که برای آن‌ها مجوز ثبت برند صادر نمی‌شود بدون شک دارای یکی از ایرادهای زیر می‌باشند:

برندهایی که در نام آن‌ها علائم رسمی کشور مانند نشان جمهوری اسلامی ایران، آرم هلال احمر و… ثبت شده است

مطلب پیشنهادی: برندینگ و مزایای آن

برندهایی که قبل از ثبت شما به ثبت رسیده‌اند

برندی که دارای علائم خلاف عفت عمومی و با نظم جامعه می‌باشد

برندی که در نام آن از عبارت‌های منسوب به ایران مانند انقلاب، دولت و… استفاده شده باشد

برندهایی که عبارت استفاده شده در آن‌ها به صورت کلی و یا عمومی مانند پارچه، کتاب و… باشد

آیا اجباری در ثبت برند وجود دارد؟

بهترین موسسه ثبتی کدام است: قانون تجارت در کشور ایران به هیچ عنوان ثبت برند را اجباری نکرده است. اما در صورتی که خدمات و محصولات شما جز دسته بندی زیر می‌باشند ثبت برند برای شما اجباری خواهد بود:

محصولات آرایشی بهداشتی که به صورت مستقیم بر روی پوست استفاده می‌شوند

داروهای مخصوص مورد استفاده برای پزشکان

محصولات غذایی که در بسته بندی و یا ظروف دیگر عرضه می‌شوند

نوشیدنی‌ها و آب‌های گازدار

بیشتر بخوانید: شرایط عضویت در هیئت مدیره شرکت

آیا اجباری در ثبت برند وجود دارد؟

هزینه‌های ثبت برند چقدر است و بهترین موسسه ثبتی کدام است؟

هزینه‌های ثبت برند در فرایند رسیدن به موفقیت در کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار شده است. امروزه برند و نام یک برند در بازار دارای اهمیت خاصی می‌باشد. بسیاری از افراد چه حقیقی و چه حقوقی به دنبال این هستند که با داشتن بک برند کسب و کار خود را رونق دهند.

در خصوص هزینه‌هایی که شما در این راه باید پرداخت کنید. نمی‌توان به صورت دقیق و ثابت برای شما عدد بیان کنیم. زیرا این هزینه‌ها با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص خواهد شد و برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. اما به صورت کلی هزینه‌ها را می‌توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

هزینه ثبت اظهارنامه

هزینه آگهی روزنامه

حق‌الثبت برند

هزینه آگهی در روزنامه رسمی

هزینه وکیل و یا مؤسسه ثبتی

به مطالعه ادامه دهید: آیا صورتجلسه شرکت نیاز به حضور وکیل دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *