ثبت برند در شمال تهران

یک کسب و کار با نام شرکت و برند خود متمایز می شود. این یک علامت علامت تجاری است که کالاها و خدمات یک شرکت را از سایر خدمات مشابه که در بازار دچار مشکل می شوند متمایز می کند. نام و لوگوی شرکت نیز توسط مشتریان به رسمیت شناخته شده و به آنها اعتماد می شود. ثبت برند در شمال تهران نیز از این مسئله مستثنی نیست.

از این رو اکثر کسب و کارها در روزهای اولیه خود برای علامت تجاری اقدام می کنند. رقابت یک واقعیت غیرقابل انکار در دنیای تجارت است. موفقیت را تنها می توان با اجرای استراتژیک سیاست ها و برنامه های تجاری تضمین کرد که به شما دست برتر را نسبت به رقبای خود می دهد. رقابت بیانگر افزایش تقاضا برای محصول یا خدماتی است که سطح بالایی از رقابت را برانگیخته است.

استفاده از نام علامت تجاری برای شرکت شما اولین گام از برنامه پیشگیرانه شما برای جلوتر ماندن از رقبا است. کارشناسان صنعت همچنین بیان می کنند که مشتریان تحت تأثیر نام و برند شرکت نیز قرار می گیرند. نام و لوگوی شرکت برای هر شرکتی که به طور قانونی تحت قانون شرکت ها ثبت شده است

ثبت هوران

علامت تجاری به ایجاد اعتماد مشتریان به برند شما کمک می کند و دارایی ارزشمندی برای شرکت است. به رشد کسب و کار کمک می کند. اهمیت ثبت برند تجاری تا الان باید برای شما شناحته شده باشد. در ادام ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی را در خصوص ثبت برند در شمال تهران در اختیارتان بگذاریم.

بهترین شرکت ثبت برند در شمال تهران

ثبت هوران با توجه به سابقه بالا و مفیدی که در زمینه ثبت برندهای تجاری شرکت ها دارد، می تواند راهنمای مناسب و خوبی برای اشخاص حقوقی و حقیقی باشد. این شرکت با برخورداری از خدمات و امکانات منحصربه فرد یکی از مجموعه های برتر کشور به حساب می اید.

قوانین ثبت برند در شمال تهران

وقتی می خواهیم علامت تجاری شرکت خود را به ثبت برسانیم قوانینی وجود دارد که رعایت آنها ضروری است. ماده های ثبت برند شرکت تعدد بسیاری دارد که باید توسط متقاضیان آن ها به صورت کاملا تخصصی در نظر گرفته شود. در ماده 30 قوانین تجارت و ثبت برند ذکر شده است که شکل و نشانی که بتوان آن را مشاهده کرد و خدمات و حرفه اشخاص حقیقی یا حقوقی را بیان کند و توسط طراح برند ارائه شود، نام تجاری می گویند.

در ماده 31 قانون آمده است که حق تملک و دارندگی یک علامت تجاری برای تنها دارنده آن یا شرکت ثبت شده است که طبق قوانین باید آن را ثبت کند. ماده 33 قوانین ثبت برند امده است که اظهارنامه ثبت‌ علامت تجاری منتخب باید به همراه نمونه علامت و فهرست کالاها یا خدماتی که ثبت علامت تجاری برای آنها درخواست شده و طبق طبقه‌ بندی استاندارد و طبقه‌بندی بین‌المللی باشد، به اداره مالکیت صنعتی ارائه می ‌شود.

قوانین ثبت برند در شمال تهران

قوانین نام و نشان تجاری

نام تجاری خوب برای هر تغییرات شرکت موفق ضروری است و به ویژه برای کسب و کارهای کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند، مهم است. برای افراد انفرادی آسان است که این قطعه از پازل را فراموش کنند، زیرا هر ساعت بیداری را صرف کار روی جنبه های دیگر شروع یک تجارت جدید می کنند. با این حال، اختصاص زمان برای توسعه نام تجاری از همان ابتدا به شروع درست کسب و کار شما کمک می کند.

اگر این گزینه را دارید، کار با یک متخصص برندسازی همیشه مفید است. اگر بودجه کمی دارید، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می توانید به تنهایی انجام دهید. این قانون اساسی برندسازی به شما کمک می کند تا برندسازی خود را مانند یک حرفه ای توسعه دهید.

آن را ساده نگه دارید

هنگام توسعه هویت بصری برای کسب و کار خود، همیشه ایده خوبی است که در کنار سادگی، طرح زیبایی را ارائه دهید. اگر بودجه دارید، با طراحان و متخصصان برند کار کنید. اگر نه، باز هم می توانید به تنهایی به موفقیت برسید.

یک برند خوب به یاد ماندنی، جاودانه و همه کاره است. به برندهای نمادینی مانند نایک، تارگت، اپل و شنل فکر کنید. این احتمال وجود دارد که بتوانید آن لوگوها را با دقت زیادی از حافظه ترسیم کنید. این قدرت سادگی است.

بیشتر بخوانید: طبقات ثبت برند در ایران و خارج از کشور

منحصر به فرد باشید

نام تجاری شما باید به بهترین شکل ممکن نشان دهنده کاری باشد که کسب و کار شما انجام می دهد. لوگوی یک رستوران فرانسوی با لوگوی یک استارت آپ فناوری بسیار متفاوت به نظر می رسد. در حالی که ماندن در چارچوب های مرجع خاص صنعت فوایدی دارد، مهم است که درگیر کلیشه های خسته قدیمی نشوید.

قوانین نام و نشان تجاری

معتبر باشید

هنگام توسعه یک برند، باید اعتماد و وفاداری مشتریان خود را به دست آورید. یاد بگیرید که آنها چه کسانی هستند و با آنها صادقانه صحبت کنید. اکثر مردم عاشق حمایت از کسب و کارهای کوچکی هستند که داستانی عالی دارند. با گفتن آن داستان به قدرتمندترین شکل ممکن با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت برند در تهران

یک وب سایت عالی بسازید

مهم نیست که کسب و کار شما چه می کند، به احتمال زیاد بیشتر مردم شما را از طریق وب پیدا خواهند کرد. وب سایت شما از بسیاری جهات نماینده اصلی برند شما برای مصرف کننده است و باید بی عیب و نقص باشد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما ساده است، به راحتی قابل پیمایش است و در تمام پلتفرم ها به درستی کار می کند. عقل فعلی این است که ابتدا به طراحی سایت خود از منظر موبایل فکر کنید، زیرا تعداد فزاینده ای از مشتریان سایت شما را در دستگاه های تلفن همراه خود مشاهده می کنند.

مدارک لازم ثبت برند برای شخص حقوقی

ثبت برند برای تمام فعالیت های تجاری می تواند به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت برسد. یعنی نام تجاری ممکن است به نام شخص شما باشد یا متعلق به صورتجلسه شرکت باشد که در آن مدیرعامل هستید. بنابراین مدارک مورد نیاز برای ثبت برند بستگی به حقیقی بودن یا حقوقی بودن آن دارد.

برای ثبت به صورت حقوقی باید مدارک زیر را ارائه داد.

  • ارائه مدارک ثبتی شرکت شخص حقوقی
  • ارائه اساسنامه و روزنامه رسمی که اگهی تاسیس در آن انتشار یافته است.
  • تحویل شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل شرکت

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت برند تجاری با محصولات

مدارک مورد نیاز شخص حقیقی

برای ثبت به صورت حقیقی باید مدارک شخص متقاضی را به نهاد مربوطه ارائه کرد.

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • ارائه نمونه تصویر از برند 6 در 6 سانتی متر
  • عضو شدن در سایت سامانه مالکیت معنوی به وسیله امضا

مدارک مورد نیاز شخص حقیقی

روش ثبت برند و لوگو در شمال تهران

لوگوها شناسه‌ های منحصر به ‌فردی را ارائه می ‌کنند و تأثیرات ماندگاری را برای مشتریان به جا می‌ گذارند. برند تجاری از پتانسیل درآمد کسب و کار شما محافظت می کند. چگونه می توانید نام محصول خود را علامت تجاری کنید؟ این مراحل را دنبال کنید.

  • یک نام تجاری منحصر به فرد برای محصول خود ایجاد کنید.
  • یک وکیل علامت تجاری استخدام کنید.
  • جستجوی علامت تجاری را در نام تجاری انتخاب شده انجام دهید.

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت برند تجاری فوری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *